Vi har tagit vår första Level 4!

2013-02-18 09.13.23 am

Detta var väldigt oväntat. Jag och Glaeda har hårdtränat Online den sista månaden för att kunna filma, vi lyckades få till en hel film som inte var tillräckligt bra för att skicka in då vi fick ett bakslag i vårt circling game den dagen. Så jag skickade filmen till mina vänner för feedback. När det var dags att filma för andra gången så var Glaeda halt, eftersom jag har en deadline så var hennes hälta högst oläglig och därför valde jag att skicka in den filmen jag hade för att få feedback och kanske endst behöva komplettera med något. Ni förstår då att jag är väldigt förvånad över att vi fick en solklar Level 4 på filmen!

Nedan ser ni hur mitt betyg ser ut, vi fick 4, men det är en mängd av saker de betygsätter med 1-4++. Det sämsta vi fick är L3++ på circling game där vi aboslut inte förtjänar mer av det man ser på filmen. Vi fick 4++ på vår sideways (som jag i efterhand har gått och förbättrat eftersom jag inte var helt nöjd med den på filmen)

2013-02-18 09.37.30 am

Det är väldigt roligt att få så pass bra betyg på något jag inte alls var nöjd med! Nedan får ni se min film, även om jag fortfarande tycker att den inte är tillräckligt bra för att visas så blir jag väll illa tvungen nu.

Nu har vi tre L4 kvar innan vi officiellt blir L4 och får en svart string (snöre).
Nu blir det focus på Liberty L4, där vi bara har lite att finslipa på! När jag fixat min kropp så att jag kan rida igen så blir det freestyle och finesse. Glaeda har en del känslomässiga problem när det gäller finessen, att bli riden med kontakt, det ger henne en klaustrofobisk känsla som hon mer än gärna vill springa ifrån, så där har jag en del att hjälpa henne med. Freestylen hoppas jag sitter kvar ifrån i höstas då vi var mycket nära på att filma en audition.

4 thoughts on “Vi har tagit vår första Level 4!

Kommentarer inaktiverade.