Sista veckan

Nu är sista veckan påbörjad.

Igår gjorde vi en precision pen, med kalk. Sen gjorde vi lite simulationer med 20 och 10 meters cirklar i de.

Sen gjorde vi flygande galoppombyten över ett hinder. Sen såg vi en mastery lektion på tvn, om flygande byten utan ett hinder. Sen fick vi en live demo av tjejen som just nu jobbar/ studerar med Linda parelli.

Sen fick vi testa på det själva. Jag stannade i den mindre arenan och filmade min freestyle audition. Början gick bra men inte resten.

20120612-012247 em.jpg såhär söt är min ponny när jag fick iväg på toaletten, han tycker inte om när jag lämnar honom. i bakgrunden ser ni tara ifrån Tanzania.

Idag har vi hade fluid rein simulationer och sen lite mer fri tid så jag filmade min audition för tredje gången och det är den bästa hittills, frågan är bara om den är tillräckligt bra..

20120612-012752 em.jpg

När vi skulle fixa arenan för min audition så såg vi att jordekorrarna hade slutit en påsa kakor ur någons väska och mumsade på den. De är verkligen himla söta.

Om du vill läsa mina tidigare inlägg ifrån USA, gå in på kategorin Joannas resa till USA – Parelli Univeristy