Parelli exercise program

Jag har faktiskt glömt att nämna att allt ligger i olika lutningar. Vi behöver inte bara gå upp för en backe till vår stuga, utan även rundpaddockarna ligger i den backen.

Idag tränade jag och lobo faktiskt galoppfattningar där, kändes konstigt att göra det i en backe, men mot slutet kände jag hur han samlade ihop sig själv bättre, ingen racerfart i nerförsbacken längre.

20120602-082830 em.jpg

Sen tog jag och Frida oss till arena grande som är så stor att det är omöjligt att beskriva. Den ser inte lika stor ut som det faktiskt känns på hästryggen.

20120602-083039 em.jpg

Parellis hästar anlände idag också i den här stors stora lastbilen.

20120602-084042 em.jpg
Om du vill läsa mina tidigare inlägg ifrån USA, gå in på kategorin Joannas resa till USA – Parelli Univeristy