Mindre bra morgon

På morgonen hade vi först en simulatorn där en fick ha ögonbindel på sig, och den andra personen skulle leda den blinda igenom en bana, och man fick bara använda en hand, med stadigt tryck eller rytmisk rörelse ( porcupine game and friendly game). Det var väldigt lärorikt!

20120531-025114 em.jpg

Sen visade instruktörerna en demo på hur man kan börja gå vidare och leka i zoner 4 och 5.
Det var otroligt varmt så efter demon mådde jag väldigt dåligt, så jag kunde inte vara med under vår fria tid och leka med min ponny.

Nu mår jag bättre och det har även blivit molnigare och blåsigare så jag bör klara mig.

Om du vill läsa mina tidigare inlägg ifrån USA, gå in på kategorin Joannas resa till USA – Parelli Univeristy

One thought on “Mindre bra morgon

  1. Joanna

    Hi Joanna. The nurse in me has to ask: are you drinking plenty of water? If you are perspiring a lot it is a good idea to drink a sports drink like powerade or gatorade too. If your body does not have enough liquid, it can make you feel pretty awful and keep you from being able to handle the hot temperatures. Especially since it is much drier and higher than you are used to. Thanks for the updates and photos!

Kommentarer inaktiverade.