Liberty testing

Imorse var det dags för Liberty, frihet, testing. Det var såklart första gången jag lekte i Liberty med min Lobo, men det gick väldigt bra ändå🙂 Han är rolig, älskar godis och är riktigt bra på att hoppa! Skit kul!

Vi står och väntar på vår tur

Vi hade 9 stationer, jag fick börja med

  • stå på pressenning 7 sekunder, ha den på sig 7 sekunder. Den sista fick vi inte riktigt till helt.
  • Sen extreme friendly game i zon 5.
  • backa och svänga med porcupine i svansen. Backa gick bra inte svänga.
  • Sen driving game på framdel och bakdel och en spin. Spin fick vi inte till.
  • Circling game med varvbyten och alla gångarter. Vilket gick bra, men det finns plats för förbättring😉
  • Sen var det 2st yoyo 15″
  • hoppa tunnor och stanna och vänta 7 sekunder (här ville han andra gången inte stanna och vänta utan hoppa igen, när jag sa nej blev han sur och stack.. )
  • sen var det stick to me i skritt trac och galopp i båda varven.
  • sista var sideways långt ifrån staketet 12″, vilket gick skapligt, han stack en gång men kom snart travandes tillbaka😛

Om du vill läsa mina tidigare inlägg ifrån USA, gå in på kategorin Joannas resa till USA – Parelli Univeristy