Min häst i USA

Jag ska den 15e maj åka till USA, för att delta på en fyra veckors nstensvív kurs på Pat och Linda Parelli University I colorado. Kursen är till för de som vill komma högre och har professionella ambitioner, som att bli instruktör. Så jag måste bli godkänd och få över 75% på provet för att nästa år komma tillbaka tre månader på ett Externship, som är min dröm.

I vilket fall måste vi ha en häst under kursen. En man hörde av sig till mig när han såg någon av alla mina förfrågningar på en häst som gärna har kommit en bit i Parellis program.

Så jag ska få äran att leka med hans master häst, Lobo. Han är 11 år och mustang. LBI till RBI och gör allt för en kaka. han har heller aldrig haft skor.

Han vill själv inte ha honom på kursen då de redan kommit så långt samtidigt som han har andra hästar som han hellre tar med. Vilken ära för mig att få lära av Lobo. Jag är så himla tacksam!

Ni är nog inte så förvånade om jag säger att jag Lääängtar!