Ännu större rekord!

Igår var det riktigt många som besökte vår blogg! Superkul!

Nu har jag även fixat så att om man läser ett inlägg igenom framsidan, så kan man sätta en tumme upp eller tumme ner på det! (saknar själv den funktioner på de bloggar jag läser!)

Sen är Malin ganska avundssjuk på mitt bild bibiliotek, så jag tänkte att minst en gång i veckan, kanske mer om tiden finns, så kommer det en bund bilder därifrån. Det finns allt ifrån bilder på våra hästar, föl,islandshäst tävlingar med mera med mera..

Igår var det även exakt tre månader kvar tills jag åker till USA för att gå Fast track kursen hos Parelli i Colorado!🙂 Tiden går fort! Det ska bli så himla kul!

Det blir aldrig som man tänk sig som vanligt. Det kom en hel del snö igår, vilket är super kul, nu kommer hästarna att behöva anstränga sig lite mer när vi leker, + äntligen kan jag rida ut då en väg i närheten inte plogas. I helgen hinner jag inte alls med mina hästar då jag ska ner till Jönköping och ha en del elever både på vägen ner och upp, superkul! Så idag är enda dagen jag verkligen kan leka med mina hästar, men då passar jag på att bli smått sjuk…. Vi får se om det blir någon tur idag, jag hoppas det!

/ Joanna

One thought on “Ännu större rekord!

  1. Hanna

    Hej Joanna, tack ska du ha!😀 Ja, en kompis som pluggar etologi & djurskydd där i Skara sa att det dras in många kurser eftersom SLU sparar pengar. Så det verkar som även ”Hästens beteendebiologi” blir lidande… glad att jag hann få chansen att va med som sagt, ska bli väldigt kul att fördjupa sig i ämnet🙂

    Kram tillbaka!

Kommentarer inaktiverade.