Dagen i bilder!

Idag följde Malin med ut till mina lurviga hästar. Vi filmade först lite hur fint Glaeda nu väljer att följa mig. Sen var det Nickes tur och vi filmade hur jag börjar med att skapa intresse för att hästarna ska vilja följa mig, och sen fotade vi mig och Nicke, det har aldrig gått så bra som det gjorde idag! Sen filmade vi de sju lekarna med Snaelilja. Sen filmade vi ta på grimma- träns – hjälpen med Glodis.

Sen stog jag och Glodis och tränade betsling. Vi stog där ett bra tag! Och det kändes som att det gick sämmre och sämmre, men plötsligt så slinker bettet in i munnen på henne. Sen igen, och igen och ingen, Tjoho! 🙂

Idag kommer första delen av bilderna, imorn kommer mer, + en av filmerna. Nu har vi en hel del material så glöm inte bort oss!

/ Joanna

Nästa del av bilderna ->

