Utan att avslöja för mycket…

Utan att avsljöa för mycket så att ni (och jag och malin) får för höga förhoppningar. Men…

Det går alldeles förträffligt för mig och mina lurviga hästar! Så för att inte upprepa allt tusen gånger så kommer bilder och filmer på tala för sig själva den kommande veckan.

Malin ska komma på måndag och det blir en heldag framför kameran för mig, och bakom kameran för Malin. (Funderar dock på att sätta upp henne på Nicke då hon verkar vara smått rädd för det, och kanske får hon äran ( haha ) att leka med en av mina duktigare hästar som har en helt annan horsenality än vad hennes hästar har. )

Vi ska nog försöka filma

tränsning, hur det ska se ut, och hur man får det att se ut så.

hur jag fångar hästarnas uppmärksamhet i hagen -> får de att vilja följa med mig.

De sju lekarna /the seven games.

Att arbeta ”akademiskt” ifrån marken

Lite biler och filmer på mig och  snygg- Nicke, online – Liberty – freestyle?

Snöig Nicke 2011

Sen vill jag bara dela med mig av min frustration. Varje gång jag ska använda min mobil ser jag denna himla fina bild på min väldigt fina häst. Så jag vill aldrig låsa upp telefonen! (för då försvinner bilden) Den är förövrigt tagen förra året då vi hade lite för mycket snö. (det blir aldrig som man vill)

Nästa vecka kanske ni även kan få se hästen jag ska få äran att leka med i Usa. En mustang! 🙂 (ingenting är helt färidgt än)

Nu ska jag fundera på vad som blir söndagens ämne i HästHjälpen, eller så blir det lite filmtittande.

/ Joanna

9 thoughts on “Utan att avslöja för mycket…

  1. Sanna

    Hej! Jag såg här om dagen det fjärde avsnittet av ponnyakuten. Då reagerade jag på hur dom försökte hjälpa hästen Musse över bomarna. Tränaren sa till ryttarn att bara fortsätta skänkla, skänkla och skänkla.. Jag undrar vad ni skulle göra om ni haft Musse? Det måste väll finnas andra sätt att få honom att gå över bomarna? 😀 /Sanna.

    1. malinstenstrom

      Hej!

      Ja vi skulle använt ett helt annorlunda sätt för att få över honom över bommarna! Vi skriver ihop ett inlägg som svar på din fråga som kommer att komma upp inom de närmsta dagarna, så håll utkik! 🙂

      Kram

Kommentarer inaktiverade.