Passa på!

Jag såg nu att Parelli säljer sina gamla Level 1 paket igen, med rea! Wow! Det var det som fanns när jag började, och jag tackar för det! Det är kring 6 dvder och flera små pocket guider med övningar och förklaringar, en cd att lyssna på och teori bok. Otroligt lärorikt!

Här kan ni kika på det! http://shop.parellinaturalhorsetraining.com/category.jsf?catId=149

Andra saker parelli har rea på är pats självbiografi som jag precis läst, och gav mig så mycket inspiration!

De säljer även Horsenality (hästpersonlighet) reporter, och humanality (personlighet) och match reaporter. Där man kan välja om man vill ha det digitalt eller på papper. När betalningen är gjord får man hem en länk, till ett frågefomulär, där får man svara på en hel del frågor rörande hästen och sig själv. Sedan får man i en horsenality report runt 40 sidor om just din häst personlighet, specifika punkter du besvarat om din häst, och hur du på bästa sätt jobba med just din häst. Super bra det med!

/ Joanna

