Inget jobb för den klena

Idag var det dags för lektioner i Svärtinge igen, mitt i all blåst och reng som senare gick över till snö. Det är klart man fryser och blir blöt, skulle mer eller mindre behöva ha med sig havla garderoben för att ständig vara torr. Bilden ovan visar utsikter från mitt varma torra rum när jag komit hem.

Men jag måste erkänna att det går att glömma bort ens kalla blöta fot när man ser hur mycket framsteg ens elever gör! Det är så himla roligt! Nu har vi även bestämmt ett nytt kursupplägg och kursdatum har även kommit upp på min hemsida. Fotfolk ifrån Norrköpings trakten är varmt välkomna!

Nu har jag översatt alla myter och de kommer levereras till er läsare en åt gången, fram till julafton, då kommer den allra bästa som en fin julklapp.

Nu ska det lyssat 52 minuter på när Pat Parelli pratar om the 6 nycklarna till framgång (de har blivit 7) Ska skriva en liten, mer förklarande serie även om dessa!

1. Attitude

2. Knowledge

3. Tools

4. Techniques

5. Time

6. Imagination

(7. support)

/ Joanna